вторник, 22 марта 2011 г.

Комп'ютер для мене - це...

Ессе для Всеукраинского конкурса от компании Intel:


Якщо чесно, я рідко замислювалась над питанням щодо комп’ютера у моєму житті, та яку роль він займає в моєму житті взагалі. Але це не заважає мені з впевненістю сказати, що роль комп’ютера, певною мірою, провідна. Кажучи простіше, важлива, дуже-дуже.
Пам’ятаю я час, коли в мене не було комп’ютера…Моє життя було сумним та досить -таки неоригінальним. Але трапилося чудо!
Одного сонячного дня мені подарували комп’ютер. Спочатку, звісно, я не розуміла, що воно таке і з чим його їдять. Але щоб освоїти комп’ютер, мені знадобилося не так вже й багато часу, і життя почало набирати обертів. Що ж там, скажу вже правду, на той момент, коли в мене не було комп’ютера, я була звичайною, тихенькою дівчинкою, майже не мала друзів, і багато свого особистого часу просиджувала в бібліотеці. Та на зміну цьому мені провели Інтернет.
З того часу і сама я дуже змінилася , і моє життя змінилося просто докорінно. В мене з’явилося багато друзів, я можу спілкуватися з однолітками із різних міст і країн. Комп’ютер може дати мені більшість того, що я потребую нині для свого життя.
Завдяки цьому генію сучасної техніки я досягла багато чого в своєму житті. По-перше,мені стало легше навчатися. Комп’ютер регулярно дуже допомагає мені в отриманні нових знань, необхідної інформації. Я готуюсь до уроків, шукаю додаткову літературу, не виходячи з дому, пишу реферати, готуюсь до предметних олімпіад. Минулого року під час карантину я навчалась дистанційно, отримуючи завдання від своїх вчителів.
По-друге, завдяки комп’ютеру я перемогла в обласному конкурсі з журналістики у номінації «Юний журналіст», який проводився при Кіровоградському державному педагогічному університеті імені В.Винниченка. При написанні своєї статті «10 чи 12… Всі «за» та «проти», яка, до речі, була надрукована в міській газеті «Україна-центр», я використовувала інформацію державних сайтів, обмінювалась думками з друзями, під час інтерактивного спілкування брала інтерв’ю. А зараз я маю змогу приймати участь у шкільному конкурсі талантів, і комп’ютер на пряму допомагає мені в цьому. Готувала для конкурсу пісню. І слова, і музику я знайшла в улюбленому «компі».
Також, коли в мене з’явився комп’ютер, я знайшла для себе нове хобі. Графічне редагування фотографій у програмі Фотошоп. Мої подруги в захваті від мого вміння створювати «чудеса», а все це завдяки можливостям комп’ютера.
А комп’ютерні ігри! Це просто море задоволення та велика користь: розвиток уваги, пам’яті та логічного мислення. На екрані дисплея оживають будь-які фантазії дитини, герої книг і казок. Але також оживають і предмети навколишнього світу, цифри і букви. Одна з важливих функцій комп'ютерних ігор - навчальна. Тому зростає й інтелект особистості.
Ми живемо в час, коли світ такий швидкоплинний. Все поспішаєш, поспішаєш…. Для того, щоб йти в ногу з часом необхідно володіти інформацією, адже той, «хто володіє інформацією – володіє світом». Мені все цікаво. І для того, щоб отримувати необхідні знання, необхідну інформацію, у мене є надійні помічники – книги, комп’ютер.
Риторичне питання: книги чи комп’ютер? Зараз багато хто з людей старшого покоління говорить, що ми мало читаємо. Але це не правда. Ми читаємо, читаємо з електронних носіїв. І тоді нам в пригоді стає комп’ютер.
Комп’ютер! Я не розумію, як люди раніше жили без нього. Комп’ютер у моєму житті - це і довідкова система, і розважальний центр, і спосіб листування та спілкування з друзями. Комп'ютер - це наше майбутнє. Робота на ньому навчає нас новому способу здобуття і обробки інформації, а уміння отримати необхідний для роботи матеріал і швидко його обробити прискорює і оптимізує процес мислення, допомагає не лише дізнатися більше, але й краще, точніше вирішувати нові завдання.
Інформація в час науково-технічного прогресу постійно змінюється. Ми - покоління ери кібернетики потребуємо постійно нової інформації, нових знань, хочемо їх отримати в цей момент, негайно. Ми поглинаємо все, як губки. І комп’ютер перший для нас помічник.
У цьому конкурсі мене спонукало прийняти участь бажання людини небайдужої до проблем своєї школи: недостатньо укомплектований комп’ютерний клас. Я хочу, щоб мої друзі теж полюбили роботу з комп’ютером, як і я. Для цього уроки повинні проводитись з використанням ІКТ . Я думаю, що участь у цьому конкурсі допоможе здійснити моє бажання.

2 комментария:

  1. Ответы
    1. И не говори. Благодаря такому "норм" выиграла нетбук, и радуюсь себе. :))

      Удалить